13.10.2013

#67 kuulumisia maailmalta!

Täältä tulee terveisiä Pikkuninja Alaskalta sekä Pikkuninja Mexicolta! Ovat kyllä niin hienoja nuoria kanin alkuja, että meinaa mennä ihan tunteeseen. Olen niin onnellinen, että ovat saaneet niin ihanan tuntuiset kodit ja pääsevät ulkoilemaankin usein! :)

Pikkuninja Mexico 5kk iässä




Pikkuninja Alaska 5kk iässä


Vähän on jo omasta pikkulaatasta kasvanut ohi :P


^ Ludwig oli poikasista ainoa joka peri Indyn valloittavat kolmiokorvat! Olen ihan rakastunut tuon mallisiin korviin <3

Palaillaan me sitten torstaina kun olen kunnolla kotiutunut risteilyltä ja saatte sitten estepäivitystä kotirintamalta! :)

PS: Etsin taas vaihteeksi bannerintekijää!! Ottakaa yhteyttä jos jaksatte väsäillä :) Mieluiten tietenkin joku joka osaa hommansa :)

20 kommenttia:

  1. Anonyymi13.10.13

    Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Voi kun on söpöjä pikkuninjoja! Hauskan näköiset nuo kolmiokorvar :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, no niimpä! Oon ihan rakastunu niihin :333

      Poista
  3. Anonyymi13.10.13

    Söpöjä kuvia pikkuninjoista :) <3
    Mutta mulla olis yks kyssäri...
    Mulla on 3kk vanha kani ja me oltais lähössä alkavan viikon Keskiviikkona mökille, niin tressaako kani liikaa matkoilla? Ja kun on niin pienikin... Onko sulla mitään vinkkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia!
      Ei sen pitäisi stressata liikaa :) Meiltäkin lähti 8vkon ikäisen poikaset autolla uusiin koteihinsa ja joillain oli parin tunnin ajomatkat, ei pitäisi siis olla mitään ongelmaa :)

      Poista
  4. Voin tehä sulle bannerin :) Ota yhteyttä phillipsnalle@gmail.com :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania pupusia!
    Ja mä voisin kans jotain yrittää väsäillä, näyttöä ei nyt varmaan muuta ole kuin nuo omat bannerit.. :) mut saa laittaa säpöä minna.pilssari@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lähetin säpöä! :) kiitoksia :)

      Poista
  6. On tosi ihana banneri<33 Ja söpöjä kuvia, noi korvat on kyllä söpöt :3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi14.10.13

    Moi.osaakko auttaa mua. Mul on kääpiöluppa Fiona ja oon yrittäny sillä pari kertaa pentuja mut se ei hoida niit. Se rakentaa kyl pesän mut heti kun ne pennut syntyy se raahaa kaikki keskelle häkkiä eikä enää huolehdi niistä. Mitä mun pitäs tehä???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm, ehkei se vaan sovi emoksi. Joillekkin kaneille käy niin, etteivät ne vaan osaa hoitaa niitä ja tiedä mit'ä tehdä /: En osaa oikeen neuvoa, kun en ole vastaavaan tilanteeseen joutunut ):

      Poista
  8. Anonyymi15.10.13

    Ihanaa mähän sulta silloin kysyin että mitäs kaneille kuuluu toi käykös että laittaisin jonkun nimimerkin perään niin tiiät et mä oon laittanu sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu :) tottakaihan se käy!

      Poista
    2. Anonyymi16.10.13

      noh minkä nimi merkin laitan x3

      Poista
  9. Tosi söpöt kuvat Indystä! Mull olis kysymys: Mun 2-vuotiaalla kääpiökanilla Leenalla oli viikon aikana alkanut karva lähtemään kun me oltiin reissussa ja naaapurit huolehti meidän pupuista. Koskaan aikasemmin ei sen karva ole tollai vaihtunu että väri muuttuu ja karvaa lähtee tukoittain. Se on myös vähän laihtunu eikä ruoka maistu enää niin hyvin. Huomenna mennään Leenan kans eläinlääkärille, mutta ajattelin että sulla vois olla jotain vinkkiä tähän asiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä postauksessa ei kyllä ollut kuvia Indystä :P Vaan sen pojasta Ludwigista hihi.
      No eiköhän eläinlääkäri osaa kertoa jos on jotain vialla. Mutta toi karvanlähtö ja värinvaihto kuulostaa ihan normaalilta. Meilläkin lähtee Indyltä ihan valtavasti karvaa aina ennen talvea ja sen myötä vaihtuu värikin jonkin verran :) Tosta syömättömyydestä en tiedä, hyvä kun käyt eläinlääkärillä jos huolestuttaa :)

      Poista
    2. kiitos vastauksista ja anteeks ku kirjotin indy ku tarkotin oikeesti ludwiggia (:

      Poista

Hei! Kommenttien tarkistus voimassa. Asialliset kommentit aina tervetulleita!